نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادسازی تجاری بررسی تأثیر آزادسازی تجاری و وضعیت فضای کسب‌و‌کار بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بین کشورهای منطقه آسیای جنوب غربی در بازۀ زمانی 2004 تا 2012 [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 303-328]
  • آموزش عالی بررسی و تبیین ظرفیت کارآفرینانه دانشگاه‌های منتخب استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
  • آوای سازمانی تسهیل آوای سازمانی از طریق رهبری قابل اعتماد «رویکردی به تعاملات رهبرـ پیرو» [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-882]

ا

  • اجرای خط‎مشی مدل اجرای خط‌مشی ‌های اصلاح اداری با رویکرد یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 839-864]
  • اخراج به‏ مثابۀ محرک عواطف پدیدارشناسی تجربۀ اخراج‏ شدن از کار [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 573-594]
  • اخراج به‏م ثابۀ محرومیت ناگهانی پدیدارشناسی تجربۀ اخراج‏ شدن از کار [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 573-594]
  • اخلاق ارائه یک مدل سازمان حکمت‌محور در ادارات دولتی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 185-209]
  • اخلاق کاری اسلامی بررسی تأثیرات تنوع تیمی بر تعهد و هویت تیمی و اهمیت تعدیل‏ کنندۀ اندازۀ تیم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 547-572]
  • ادارۀ کل راه و شهرسازی استان تهران تسهیل آوای سازمانی از طریق رهبری قابل اعتماد «رویکردی به تعاملات رهبرـ پیرو» [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-882]
  • ارتباطات بین فردی رفتارهای منافقانه در ارتباطات بین فردی در سازمان: پیشایندها و پیامدهای سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 393-412]
  • استعداد مدیریت استعدادها: یک نظریۀ داده‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
  • اعتماد سازمانی بررسی تأثیر ادراک از سیرت نیکوی مدیران بر اعتماد سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 657-674]
  • اعتماد عمومی مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 637-656]
  • التزام شغلی تأملی بر التزام شغلی در پرتو سرمایۀ روان‏ شناختی با در نظرداشتن اثر میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 765-782]
  • الزام‌های کارکردی ریشه‌ای ارزیابی مدیریت پدیدۀ نظم در سیستم‌های شهری بر اساس طراحی متغیرهای اندازه‌گیرندۀ سطح اثر بخشی در سیستم‌ها و کاربرد عملیاتی آن در نگرش نوین به مدیریت بحران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-352]
  • الگوی چهاراقدام طراحی راهبرد اقیانوس آبی در حوزۀ فعالیت های مهندسان مشاور در طرح‌های ملی فعال در حوزۀ سدسازی کشور [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-87]
  • انسجام گروهی تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیزۀ خدمت در بخش عمومی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 721-742]
  • انعطاف پذیری منابع انسانی بررسی رابطۀ بین هوش سازمانی و انعطاف پذیری منابع انسانی در سازمان های دانش بنیان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 373-392]
  • انگیزه‌های خادمیت بررسی عوامل رفتاری وساختاری موثر بر خادمیت کمیته امدادامام خمینی(ره) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 459-480]
  • انگیزۀ خدمت در بخش عمومی‌ تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیزۀ خدمت در بخش عمومی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 721-742]
  • اینترنت تحلیل نقش حکمرانی خوب در ارتقای توسعۀ انسانی: بررسی بین‌المللی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 413-436]

ب

  • بازی رایانه‌ای جنگ قبایل بررسی رابطۀ میان سبک تفکر راهبردی و سبک بازی کاربران در محیط بازی رایانه‌ای «جنگ قبایل» با هدف ارائۀ راهکارهای مدیریتی برای طراحان و برنامه‌ریزان رسانه‌ای [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 819-838]
  • بخش‌‏بندی ارباب‌رجوع‌ شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 505-524]
  • بدگمانی به تغییر سازمانی بررسی تاثیر بدگمانی کارکنان به تغییر سازمانی بر سلامت سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 19-39]
  • برنامه‌ریزی راهبردی منابع انسانی شناسایی و دسته‌بندی موانع و چالش‌های پیاده‌سازی برنامۀ راهبردی منابع انسانی در شرکت برق منطقه‌ای خراسان به روش کیو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 89-109]
  • بطالت اجتماعی تحلیل نقش و اثر حمایت سازمانی ادراک‎شده بر کاهش ‏بطالت اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 229-244]
  • بنچ‎مارکینگ بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعۀ موردی: طراحی و تدوین مختصات محلۀ سامان‌یافته در شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 353-372]
  • بهره‌برداری فناورانه بررسی عناصر چیره‏ دستی سازمانی در سازمان ‏های علمی و فناورانه (‏مطالعۀ موردی: جهاد دانشگاهی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 619-636]
  • بهره ‏وری‌ چالش های بهره‌وری در دولت [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 595-618]
  • بیمارستان نیکان بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 803-818]

پ

  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی تجربۀ اخراج‏ شدن از کار [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 573-594]
  • پژوهش مهندسی‌شده‌ بررسی عناصر چیره‏ دستی سازمانی در سازمان ‏های علمی و فناورانه (‏مطالعۀ موردی: جهاد دانشگاهی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 619-636]
  • پیامدهای سازمانی رفتارهای منافقانه در ارتباطات بین فردی در سازمان: پیشایندها و پیامدهای سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 393-412]
  • پیشایندهای سازمانی رفتارهای منافقانه در ارتباطات بین فردی در سازمان: پیشایندها و پیامدهای سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 393-412]

ت

  • تأثیر اخراج بر خودانگاره پدیدارشناسی تجربۀ اخراج‏ شدن از کار [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 573-594]
  • تئوری چند‌سطحی تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیزۀ خدمت در بخش عمومی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 721-742]
  • تئوری سیستم‎ها ارزیابی مدیریت پدیدۀ نظم در سیستم‌های شهری بر اساس طراحی متغیرهای اندازه‌گیرندۀ سطح اثر بخشی در سیستم‌ها و کاربرد عملیاتی آن در نگرش نوین به مدیریت بحران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-352]
  • تجربة به‌یادماندنی بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر اجرای موفق رویدادهای فرهنگی از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 699-720]
  • تجربۀ اخراج‌شدن از کار پدیدارشناسی تجربۀ اخراج‏ شدن از کار [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 573-594]
  • تحلیل‌رفتگی شغلی تأملی بر التزام شغلی در پرتو سرمایۀ روان‏ شناختی با در نظرداشتن اثر میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 765-782]
  • تحول اداری مدل اجرای خط‌مشی ‌های اصلاح اداری با رویکرد یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 839-864]
  • تصمیم‏‏گیری اخلاقی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصمیم ‏گیری اخلاقی مدیران دانشگاه پیام نور [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 525-546]
  • تصویر مقصد بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر اجرای موفق رویدادهای فرهنگی از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 699-720]
  • تضاد و انسجام تیم بررسی تأثیرات تنوع تیمی بر تعهد و هویت تیمی و اهمیت تعدیل‏ کنندۀ اندازۀ تیم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 547-572]
  • تعلق‌خاطر کاری تبیین ارتباط توانمندسازی کارکنان با نوآوری در خدمات عمومی با تأکید بر تعلق‌خاطر کاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 743-764]
  • تعهد سازمانی کاربرد روش همبستگی متعارف برای بررسی رابطه بین هوش عاطفی با رفتارمدنی سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 211-228]
  • تعهد سازمانی بررسی تأثیر سرمایۀ روان‌شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی‌گری تعهد سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 277-302]
  • تعهد عاطفی تأثیر قضاوت‎های کارکنان دربارۀ برنامه های مرتبط با مسئولیت‎پذیری اجتماعی سازمان، بر نگرش و رفتارهای آنها [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 259-276]
  • تعهد و هویت تیم بررسی تأثیرات تنوع تیمی بر تعهد و هویت تیمی و اهمیت تعدیل‏ کنندۀ اندازۀ تیم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 547-572]
  • تفکر راهبردی بررسی رابطۀ میان سبک تفکر راهبردی و سبک بازی کاربران در محیط بازی رایانه‌ای «جنگ قبایل» با هدف ارائۀ راهکارهای مدیریتی برای طراحان و برنامه‌ریزان رسانه‌ای [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 819-838]
  • تنوع تیمی بررسی تأثیرات تنوع تیمی بر تعهد و هویت تیمی و اهمیت تعدیل‏ کنندۀ اندازۀ تیم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 547-572]
  • توانمندسازی روان‌شناختی تبیین ارتباط توانمندسازی کارکنان با نوآوری در خدمات عمومی با تأکید بر تعلق‌خاطر کاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 743-764]
  • تیم شناسایی مولفه ها و شاخص های عملکرد تیمی در سازمان های دولتی ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 55-70]

ج

  • جنس فمینیسم در مطالعات سازمان [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 437-458]
  • جنسیت فمینیسم در مطالعات سازمان [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 437-458]
  • جوّ سازمانی‌ تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیزۀ خدمت در بخش عمومی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 721-742]

چ

  • چیره‌دستی سازمانی‌ بررسی عناصر چیره‏ دستی سازمانی در سازمان ‏های علمی و فناورانه (‏مطالعۀ موردی: جهاد دانشگاهی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 619-636]

ح

  • حکمت ارائه یک مدل سازمان حکمت‌محور در ادارات دولتی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 185-209]
  • حکمت بررسی تأثیر ادراک از سیرت نیکوی مدیران بر اعتماد سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 657-674]
  • حکمرانی خوب‌ تحلیل نقش حکمرانی خوب در ارتقای توسعۀ انسانی: بررسی بین‌المللی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 413-436]
  • حمایت سازمانی ادراک شده تحلیل نقش و اثر حمایت سازمانی ادراک‎شده بر کاهش ‏بطالت اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 229-244]

خ

  • خط‎مشی‎گذاری مدل اجرای خط‌مشی ‌های اصلاح اداری با رویکرد یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 839-864]
  • خط مشی گذاری عمومی بررسی دلایل اثربخش نبودن عملکرد سیستم خط مشی گذاری ایران در زمینۀ فقرزدایی (مطالعۀ موردی: لایحۀ «فقرزدایی در کشور جمهوری اسلامی ایران») [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

د

  • داده‎های پانل بررسی تأثیر آزادسازی تجاری و وضعیت فضای کسب‌و‌کار بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بین کشورهای منطقه آسیای جنوب غربی در بازۀ زمانی 2004 تا 2012 [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 303-328]
  • داده‏های پانل تحلیل نقش حکمرانی خوب در ارتقای توسعۀ انسانی: بررسی بین‌المللی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 413-436]
  • دانشگاه پیام نور شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصمیم ‏گیری اخلاقی مدیران دانشگاه پیام نور [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 525-546]
  • دانشگاه‌های استان مازندران بررسی و تبیین ظرفیت کارآفرینانه دانشگاه‌های منتخب استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
  • دینامیک پدیدۀ نظم در سیستم‎های شهری ارزیابی مدیریت پدیدۀ نظم در سیستم‌های شهری بر اساس طراحی متغیرهای اندازه‌گیرندۀ سطح اثر بخشی در سیستم‌ها و کاربرد عملیاتی آن در نگرش نوین به مدیریت بحران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-352]

ر

  • راهبرد اقیانوس آبی طراحی راهبرد اقیانوس آبی در حوزۀ فعالیت های مهندسان مشاور در طرح‌های ملی فعال در حوزۀ سدسازی کشور [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-87]
  • راهبرد منابع انسانی شناسایی و دسته‌بندی موانع و چالش‌های پیاده‌سازی برنامۀ راهبردی منابع انسانی در شرکت برق منطقه‌ای خراسان به روش کیو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 89-109]
  • راه حل‏های بهبود بهره ‏وری چالش های بهره‌وری در دولت [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 595-618]
  • رسانه پژوهشی بنیادین در حوزۀ مفاهیم نظری سیاستگذاری رسانه ای [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 481-504]
  • رسانه‌های اجتماعی آنلاین مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 637-656]
  • رضایت گردشگران بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر اجرای موفق رویدادهای فرهنگی از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 699-720]
  • رفاه ذهنی تحقق رفاه ملی از رهگذر ارتقای ظرفیت رقابت پذیری ملی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 245-258]
  • رفاه ملی تحقق رفاه ملی از رهگذر ارتقای ظرفیت رقابت پذیری ملی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 245-258]
  • رفتار سازمانی کاربرد روش همبستگی متعارف برای بررسی رابطه بین هوش عاطفی با رفتارمدنی سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 211-228]
  • رفتار شهروندی سازمانی کاربرد روش همبستگی متعارف برای بررسی رابطه بین هوش عاطفی با رفتارمدنی سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 211-228]
  • رفتارهای فرانقشی تأثیر قضاوت‎های کارکنان دربارۀ برنامه های مرتبط با مسئولیت‎پذیری اجتماعی سازمان، بر نگرش و رفتارهای آنها [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 259-276]
  • رفتارهای منافقانه رفتارهای منافقانه در ارتباطات بین فردی در سازمان: پیشایندها و پیامدهای سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 393-412]
  • رفتاری‌ شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 505-524]
  • رقابت‎پذیری تحقق رفاه ملی از رهگذر ارتقای ظرفیت رقابت پذیری ملی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 245-258]
  • رهبری تحولی تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیزۀ خدمت در بخش عمومی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 721-742]
  • رهبری قابل اعتماد تسهیل آوای سازمانی از طریق رهبری قابل اعتماد «رویکردی به تعاملات رهبرـ پیرو» [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-882]
  • روان‏شناختی شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 505-524]
  • روش GLS تحلیل نقش حکمرانی خوب در ارتقای توسعۀ انسانی: بررسی بین‌المللی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 413-436]
  • روش دلفی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصمیم ‏گیری اخلاقی مدیران دانشگاه پیام نور [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 525-546]
  • روش کیو شناسایی و دسته‌بندی موانع و چالش‌های پیاده‌سازی برنامۀ راهبردی منابع انسانی در شرکت برق منطقه‌ای خراسان به روش کیو [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 89-109]
  • رویدادهای فرهنگی بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر اجرای موفق رویدادهای فرهنگی از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 699-720]
  • رویکرد منبع‌محور طراحی مدل توسعۀ مدیریتی کتابخانه‎های دیجیتال در کشور با رویکرد منبع‎محور [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 675-698]

س

  • سازمان حکمت‌محور ارائه یک مدل سازمان حکمت‌محور در ادارات دولتی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 185-209]
  • سازمان خادم بررسی عوامل رفتاری وساختاری موثر بر خادمیت کمیته امدادامام خمینی(ره) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 459-480]
  • سازمان دانش‎بنیان بررسی رابطۀ بین هوش سازمانی و انعطاف پذیری منابع انسانی در سازمان های دانش بنیان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 373-392]
  • سازمان‌های دولتی ایران شناسایی مولفه ها و شاخص های عملکرد تیمی در سازمان های دولتی ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 55-70]
  • سازمان‌های علمی و فناورانۀ جهاد دانشگاهی بررسی عناصر چیره‏ دستی سازمانی در سازمان ‏های علمی و فناورانه (‏مطالعۀ موردی: جهاد دانشگاهی) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 619-636]
  • سبک بازی بررسی رابطۀ میان سبک تفکر راهبردی و سبک بازی کاربران در محیط بازی رایانه‌ای «جنگ قبایل» با هدف ارائۀ راهکارهای مدیریتی برای طراحان و برنامه‌ریزان رسانه‌ای [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 819-838]
  • سرمایة اجتماعی بررسی تاثیر سرمایۀ اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری شهر قدس) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]
  • سرمایه‎گذاری مستقیم خارجی بررسی تأثیر آزادسازی تجاری و وضعیت فضای کسب‌و‌کار بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بین کشورهای منطقه آسیای جنوب غربی در بازۀ زمانی 2004 تا 2012 [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 303-328]
  • سرمایۀ روان‎شناختی بررسی تأثیر سرمایۀ روان‌شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی‌گری تعهد سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 277-302]
  • سرمایۀ روان‏شناختی تأملی بر التزام شغلی در پرتو سرمایۀ روان‏ شناختی با در نظرداشتن اثر میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 765-782]
  • سلامت سازمانی بررسی تاثیر بدگمانی کارکنان به تغییر سازمانی بر سلامت سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 19-39]
  • سنجش عملکرد سازمان سنجش عملکرد سازمان براساس شاخص‌های مدیریت منابع انسانی با استفاده از تکنیک های MADM فازی (مطالعۀ موردی: سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 153-183]
  • سیاستگذاری پژوهشی بنیادین در حوزۀ مفاهیم نظری سیاستگذاری رسانه ای [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 481-504]
  • سیاستگذاری دولتی بررسی دلایل اثربخش نبودن عملکرد سیستم خط مشی گذاری ایران در زمینۀ فقرزدایی (مطالعۀ موردی: لایحۀ «فقرزدایی در کشور جمهوری اسلامی ایران») [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
  • سیاستگذاری رسانه‌ای پژوهشی بنیادین در حوزۀ مفاهیم نظری سیاستگذاری رسانه ای [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 481-504]
  • سیرت نیکو بررسی تأثیر ادراک از سیرت نیکوی مدیران بر اعتماد سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 657-674]

ش

  • شاخص توسعۀ انسانی تحلیل نقش حکمرانی خوب در ارتقای توسعۀ انسانی: بررسی بین‌المللی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 413-436]
  • شاخص‌های اجرای موفق رویداد بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر اجرای موفق رویدادهای فرهنگی از دیدگاه گردشگران [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 699-720]
  • شاخص‌های مدیریت منابع انسانی سنجش عملکرد سازمان براساس شاخص‌های مدیریت منابع انسانی با استفاده از تکنیک های MADM فازی (مطالعۀ موردی: سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 153-183]
  • شجاعت بررسی تأثیر ادراک از سیرت نیکوی مدیران بر اعتماد سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 657-674]
  • شفافیت مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 637-656]
  • شهرداری تهران بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعۀ موردی: طراحی و تدوین مختصات محلۀ سامان‌یافته در شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 353-372]
  • شهرداری تهران تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیزۀ خدمت در بخش عمومی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 721-742]
  • شهرداری قدس بررسی تاثیر سرمایۀ اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری شهر قدس) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]
  • شوخ‌طبعی بررسی تأثیر ادراک از سیرت نیکوی مدیران بر اعتماد سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 657-674]

ط

  • طراحی شغل بررسی تأثیر مدل ویژگی‏ های شغلی بر کامیابی در کار (مطالعۀ موردی: بانک رفاه) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-802]

ظ

  • ظرفیت رقابت‎پذیری ملی تحقق رفاه ملی از رهگذر ارتقای ظرفیت رقابت پذیری ملی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 245-258]
  • ظرفیت کارآفرینی بررسی و تبیین ظرفیت کارآفرینانه دانشگاه‌های منتخب استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

ع

  • عملکرد تیمی شناسایی مولفه ها و شاخص های عملکرد تیمی در سازمان های دولتی ایران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 55-70]
  • عملکرد درون‎نقشی تأثیر قضاوت‎های کارکنان دربارۀ برنامه های مرتبط با مسئولیت‎پذیری اجتماعی سازمان، بر نگرش و رفتارهای آنها [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 259-276]
  • عملکردِ مختص به مسئولیت‎پذیری اجتماعی سازمان تأثیر قضاوت‎های کارکنان دربارۀ برنامه های مرتبط با مسئولیت‎پذیری اجتماعی سازمان، بر نگرش و رفتارهای آنها [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 259-276]

ف

  • فرهنگ سازمانی ارائه یک مدل سازمان حکمت‌محور در ادارات دولتی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 185-209]
  • فضای کسب‎وکار بررسی تأثیر آزادسازی تجاری و وضعیت فضای کسب‌و‌کار بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بین کشورهای منطقه آسیای جنوب غربی در بازۀ زمانی 2004 تا 2012 [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 303-328]
  • فقر بررسی دلایل اثربخش نبودن عملکرد سیستم خط مشی گذاری ایران در زمینۀ فقرزدایی (مطالعۀ موردی: لایحۀ «فقرزدایی در کشور جمهوری اسلامی ایران») [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
  • فقرزدایی بررسی دلایل اثربخش نبودن عملکرد سیستم خط مشی گذاری ایران در زمینۀ فقرزدایی (مطالعۀ موردی: لایحۀ «فقرزدایی در کشور جمهوری اسلامی ایران») [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
  • فمینیسم فمینیسم در مطالعات سازمان [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 437-458]

ک

  • کارآفرینی سازمانی بررسی تاثیر سرمایۀ اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری شهر قدس) [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]
  • کار گروهی تحلیل نقش و اثر حمایت سازمانی ادراک‎شده بر کاهش ‏بطالت اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 229-244]
  • کامیابی در کار‌ بررسی تأثیر مدل ویژگی‏ های شغلی بر کامیابی در کار (مطالعۀ موردی: بانک رفاه) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-802]
  • کتابخانة دیجیتال طراحی مدل توسعۀ مدیریتی کتابخانه‎های دیجیتال در کشور با رویکرد منبع‎محور [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 675-698]
  • کنش‌های خادمیت بررسی عوامل رفتاری وساختاری موثر بر خادمیت کمیته امدادامام خمینی(ره) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 459-480]
  • کیفیت خدمات بررسی تأثیر سرمایۀ روان‌شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی‌گری تعهد سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 277-302]

گ

  • گسترش تابع کیفیت (QFD) ارزیابی مدیریت پدیدۀ نظم در سیستم‌های شهری بر اساس طراحی متغیرهای اندازه‌گیرندۀ سطح اثر بخشی در سیستم‌ها و کاربرد عملیاتی آن در نگرش نوین به مدیریت بحران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-352]

ل

  • لایحة فقرزدایی در ایران بررسی دلایل اثربخش نبودن عملکرد سیستم خط مشی گذاری ایران در زمینۀ فقرزدایی (مطالعۀ موردی: لایحۀ «فقرزدایی در کشور جمهوری اسلامی ایران») [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

م

  • محرک ها بررسی تاثیر بدگمانی کارکنان به تغییر سازمانی بر سلامت سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 19-39]
  • محله بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعۀ موردی: طراحی و تدوین مختصات محلۀ سامان‌یافته در شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 353-372]
  • محلۀ سامان‌یافته بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعۀ موردی: طراحی و تدوین مختصات محلۀ سامان‌یافته در شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 353-372]
  • مدل توسعة مدیریتی طراحی مدل توسعۀ مدیریتی کتابخانه‎های دیجیتال در کشور با رویکرد منبع‎محور [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 675-698]
  • مدل ویژگی‌های شغلی بررسی تأثیر مدل ویژگی‏ های شغلی بر کامیابی در کار (مطالعۀ موردی: بانک رفاه) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-802]
  • مدیریت ارتباط با شهروند شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 505-524]
  • مدیریت استعداد مدیریت استعدادها: یک نظریۀ داده‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
  • مدیریت بحران ارزیابی مدیریت پدیدۀ نظم در سیستم‌های شهری بر اساس طراحی متغیرهای اندازه‌گیرندۀ سطح اثر بخشی در سیستم‌ها و کاربرد عملیاتی آن در نگرش نوین به مدیریت بحران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-352]
  • مدیریت دانش ارائه یک مدل سازمان حکمت‌محور در ادارات دولتی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 185-209]
  • مدیریت دولتی نوین چالش های بهره‌وری در دولت [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 595-618]
  • مسئولیت‎پذیری اجتماعی تأثیر قضاوت‎های کارکنان دربارۀ برنامه های مرتبط با مسئولیت‎پذیری اجتماعی سازمان، بر نگرش و رفتارهای آنها [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 259-276]
  • مشارکت سیاسی مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 637-656]
  • مشارکت مدنی مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 637-656]
  • مشتری‌گرایی بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 803-818]
  • مشتری‌گرایی خارجی بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 803-818]
  • مشتری‌گرایی داخلی بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 803-818]
  • مطالعات سازمان فمینیسم در مطالعات سازمان [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 437-458]
  • معادلات ساختاری بررسی تأثیر سرمایۀ روان‌شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی‌گری تعهد سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 277-302]
  • معماری دو‌هسته‌ای منابع انسانی مدیریت استعدادها: یک نظریۀ داده‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
  • معیارهای رقابت طراحی راهبرد اقیانوس آبی در حوزۀ فعالیت های مهندسان مشاور در طرح‌های ملی فعال در حوزۀ سدسازی کشور [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-87]
  • موقعیتی شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 505-524]

ن

  • نظریة داده‌بنیان مدیریت استعدادها: یک نظریۀ داده‌بنیان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
  • نوآوری بررسی و تبیین ظرفیت کارآفرینانه دانشگاه‌های منتخب استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
  • نوآوری ارزش طراحی راهبرد اقیانوس آبی در حوزۀ فعالیت های مهندسان مشاور در طرح‌های ملی فعال در حوزۀ سدسازی کشور [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 71-87]
  • نوآوری در خدمات عمومی تبیین ارتباط توانمندسازی کارکنان با نوآوری در خدمات عمومی با تأکید بر تعلق‌خاطر کاری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 743-764]
  • نوآوری راهبردی بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 803-818]

ه

  • هوش سازمانی بررسی رابطۀ بین هوش سازمانی و انعطاف پذیری منابع انسانی در سازمان های دانش بنیان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 373-392]
  • هوش عاطفی کاربرد روش همبستگی متعارف برای بررسی رابطه بین هوش عاطفی با رفتارمدنی سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 211-228]

ی

  • یادگیری خط‎مشی مدل اجرای خط‌مشی ‌های اصلاح اداری با رویکرد یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 839-864]