ا
-
اثربخشی
مدل سنجش بهرهوری (اثربخشی و کارآیی) دربخش خدمات دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
اجتماعی.
مؤلفههای تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
اداره دولت و حکومت
چشم انداز اداره دولت و حکومت براساس خطمشیها و اسناد راهبردی برخی از انجمنهای علمی این رشته [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
ادراک برابری
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
ارزیابی عملکرد
طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد: مطالعهی موردی ستاد تعزیرات حکومتی گندم، آرد و نان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-16]
-
استراتژی
مؤلفههای تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
اعتماد شهروندان
طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
اقتصادی
مؤلفههای تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
انرژی
رابطه رهبر ـ پیرو (LMX) در ایجاد انرژی و بروز خلاقیت در محیطکاری [دوره 2، شماره 5، 1389]
ب
-
بانک صنعت و معدن
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
برونسپاری
ارایه مدلی جهت شناسایی فرآیندهای کاندیدای برونسپاری در سازمان برمبنای رویکرد کارت امتیاز متوازن و ماتریس استراتژیهای برونسپاری [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
بهرهوری
مدل سنجش بهرهوری (اثربخشی و کارآیی) دربخش خدمات دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
پ
-
پایگاه اقتصادی
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
ت
-
تاکتیک متمرکز بر سرپرست
مدیریت تصویرسازی در جهت منافع سازمان یا خود فرد: تأثیر تاکتیکهای مدیریت تصویرسازی رو به بالا بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
تصمیمگیری
توجیهپذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
تصمیمگیری چند معیاره
طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد: مطالعهی موردی ستاد تعزیرات حکومتی گندم، آرد و نان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-16]
ج
-
جامعهی دانایی
تبیین جایگاه رسانههای جمعی در جامعهی دانایی با رویکرد مدیریتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
جو سازمانی
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
چ
-
چشم انداز
چشم انداز اداره دولت و حکومت براساس خطمشیها و اسناد راهبردی برخی از انجمنهای علمی این رشته [دوره 2، شماره 4، 1389]
خ
-
خلاقیت
رابطه رهبر ـ پیرو (LMX) در ایجاد انرژی و بروز خلاقیت در محیطکاری [دوره 2، شماره 5، 1389]
ر
-
رابطه رهبر ـ پیرو LMX
رابطه رهبر ـ پیرو (LMX) در ایجاد انرژی و بروز خلاقیت در محیطکاری [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
رسانههای جمعی
تبیین جایگاه رسانههای جمعی در جامعهی دانایی با رویکرد مدیریتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
رضایت شغلی
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
رفتار پافشاری بر تعهدات
توجیهپذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
رفتار شهروندی سازمانی
ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
رفتار شهروندی سازمانی
مدیریت تصویرسازی در جهت منافع سازمان یا خود فرد: تأثیر تاکتیکهای مدیریت تصویرسازی رو به بالا بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
رهبری تحولآفرین
بررسی ارتباط میان فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر – پیرو [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
روش دلفی
مدل سنجش بهرهوری (اثربخشی و کارآیی) دربخش خدمات دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
روندهای سیاست پژوهی
بررسی تأثیر سیاست پژوهی در فضای سیاستگذاری
(مطالعهی موردی در مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی) [دوره 2، شماره 4، 1389]
س
-
ساختار سازمانی
ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
سبک رهبری مدیران
ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
سند راهبردی
چشم انداز اداره دولت و حکومت براساس خطمشیها و اسناد راهبردی برخی از انجمنهای علمی این رشته [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
سیاستگذاری
بررسی تأثیر سیاست پژوهی در فضای سیاستگذاری
(مطالعهی موردی در مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
سیاست پژوهی
بررسی تأثیر سیاست پژوهی در فضای سیاستگذاری
(مطالعهی موردی در مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی) [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
سیاسی
مؤلفههای تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
ش
-
شاخص
مؤلفههای تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
شاخصهای عملکردی
طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد: مطالعهی موردی ستاد تعزیرات حکومتی گندم، آرد و نان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-16]
-
شرکت ملی نفت ایران
ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
ع
-
عملکرد
بررسی تأثیر فرآیندهای یادگیری روی عملکرد در همکاریهای مشترک بینالمللی [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
عوامل ارزشی ـ فرهنگی
ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
ف
-
فرآیندهای یادگیری
بررسی تأثیر فرآیندهای یادگیری روی عملکرد در همکاریهای مشترک بینالمللی [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
فرهنگ ارتباطات رسانهای
تبیین جایگاه رسانههای جمعی در جامعهی دانایی با رویکرد مدیریتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی ارتباط میان فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر – پیرو [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
فرهنگ سازمانی
ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
فساد اداری
مؤلفههای تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
ک
-
کارآیی
مدل سنجش بهرهوری (اثربخشی و کارآیی) دربخش خدمات دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
کارت امتیاز متوازن
ارایه مدلی جهت شناسایی فرآیندهای کاندیدای برونسپاری در سازمان برمبنای رویکرد کارت امتیاز متوازن و ماتریس استراتژیهای برونسپاری [دوره 2، شماره 5، 1389]
م
-
ماتریس استراتژیهای برونسپاری
ارایه مدلی جهت شناسایی فرآیندهای کاندیدای برونسپاری در سازمان برمبنای رویکرد کارت امتیاز متوازن و ماتریس استراتژیهای برونسپاری [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
مبادله رهبر - پیرو
بررسی ارتباط میان فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر – پیرو [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
متمرکز بر خود
مدیریت تصویرسازی در جهت منافع سازمان یا خود فرد: تأثیر تاکتیکهای مدیریت تصویرسازی رو به بالا بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
متمرکز بر شغل
مدیریت تصویرسازی در جهت منافع سازمان یا خود فرد: تأثیر تاکتیکهای مدیریت تصویرسازی رو به بالا بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
مدل معادلات ساختاری
بررسی ارتباط میان فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری تحولآفرین و مبادله رهبر – پیرو [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
مدل مفهومی
طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد: مطالعهی موردی ستاد تعزیرات حکومتی گندم، آرد و نان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-16]
-
مدیریت شهری
طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
مدیریت منظومهای
تبیین جایگاه رسانههای جمعی در جامعهی دانایی با رویکرد مدیریتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
مشارکت
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
ن
-
نظریه امید
توجیهپذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
نظریه انتظار
توجیهپذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
نظریه تقرب و اجتناب
توجیهپذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
نظریه خود توجیهی
توجیهپذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
نظریه عامل
توجیهپذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
نظریه گزینه واقعی
توجیهپذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
نیازها
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
و
-
واژگان کلیدی
عوامل سازمانی مؤثر بر قابلیت استخدام کارکنان در سازمانهای دولتی [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
ویژگیهای اعتماد شونده
طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
ویژگیهای اعتماد کننده
طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]
-
ویژگیهای شخصیتی کارکنان
ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
-
ویژگیهای محیط اعتماد
طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]
ی
-
یادگیری سازمانی
بررسی تأثیر فرآیندهای یادگیری روی عملکرد در همکاریهای مشترک بینالمللی [دوره 2، شماره 4، 1389]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد