ازکیا، مصطفی و ایمانی جاجرمی، حسین (1390). روشهای کاربردی تحقیق، کاربرد نظریه بنیانی (جلد دوم)، تهران: انتشارات کیهان.
استراوس، انسلم و کوربین، جولیت (1397). مبانی پژوهش کیفی (فنون و مراحل تولید نظریه زمینهای). (افشار ابراهیم، مترجم)، (چاپ هفتم). تهران: نشر نی.
استراوس، آنسلم و کوربین، جولیت (1385). اصول روش تحقیق کیفی، نظریه مبنایی (بیوک محمدی، مترجم) (چاپ اول). تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
اسدزاده، مصطفی و آشنا، حسامالدین (1399). نظریه سینمای دولتی ایران (تحلیل سیاستگذاری سینمای پس از انقلاب با تأکید بر سیاستهای بنیاد سینمایی فارابی). مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، 10(34)، 252-271.
اشتریان، کیومرث (1386). سیاستگذاری عمومی ایران. تهران: میزان.
الوانی، سیدمهدی و شریف زاده، فتاح (1392). فرایند خطمشیگذاری عمومی. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی.
امیرانتخابی، شهرود؛ صالحی امیری، سیدرضا؛ سلطانیفر، محمد و رضایی، علیاکبر (1394). ارائه الگویی جهت سیاستگذاری فرهنگی رسانهها در ایران. فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، 5(17)، 113-129.
ایوبی. حجت الله (1387). دولت و سینما در فرانسه. فصلنامه تحقیقات فرهنگی، 1(3)، 1-35.
برزو، خلیل؛ بای، عبدالرضا و مطلبی، مسعود (1399). سیاستگذاری فرهنگی و تأثیر آن بر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی صنعت سینما. پژوهشهای سیاسی و بینالمللی، 43، 307-327.
برژینسکی، زبیگنیو (1386). انتخاب: سلطه یا رهبری (امیر حسین نوروزی، مترجم). تهران: نشر نی.
دانایی فرد، حسن (1388). تحلیلی بر موانع تولید دانش در حوزه علوم انسانی. سیاست علم و فناوری، 2(1)، 1-16.
راودراد، اعظم و تمنایی، امیرحسین (1392). تحلیل رابطه سیاستهای فرهنگی ـ سینمایی ایران با فیلمهای معرفی شده بهعنوان نمایندگان سینمای ایران به آکادمی اسکار. تحقیقات فرهنگی ایران، 6(1)، 81-103.
رایف، دانیل (1391). تحلیل محتوای پیامهای ارتباطی (مهدخت بروجردی، مترجم)، تهران: سروش.
روشندل اربطانی، طاهر (1394). پژوهشی بنیادین در حوزه مفاهیم نظری سیاستگذاری رسانهای. مدیریت دولتی، 7(3)، 481-504.
زیباکلام، صادق و بیات، جلیل (1393). سینما و قدرت نرم؛ سیاست تطبیقی آمریکا و چین. فصلنامه مطالعات میان فرهنگی، 10(24)، 43-72.
ضیایی، سیدمسلم (1398). بررسی جامعهشناختی سیاستگذاریهای فرهنگی با تأکید بر سینما از سال 1388 الی 1396. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه یاسوج، دانشکده علوم پایه.
فلیک، اووه (1388). درآمدی بر تحقیق کیفی (چاپ دوم)، (هادی جلیلی، مترجم). تهران: نشر نی.
قنبری باغستان، عباس و انصاری، نفیسه (1398). سیاستگذاری رسانهای و تأثیر آن بر توسعه: مطالعه موردی کشور هند. فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 15(57)، 141-168.
مظفر، حسین؛ رضائیان، مهدی؛ حاجی پروانه، عباسعلی و الهامبخش، مجید (1399). طراحی مدل سیاستگذاری فرهنگی رسانه ملی. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی، 3(12)، 75-108.
مومیمند، مریم (1398). بررسی سیاستگذاری سینمایی ایران بعد از انقلاب اسلامی و نقش آن در تضاد میان اجتماع سینماگران و دولت. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی.
References
Alvani, S. M., & Sharifzadeh, F. (2013). General policy-making process. Tehran, Allameh Tabatabaei University Press. (in Persian)
Amirantekhabi, SH., Salehi Amiri, S.R., Soltanifar, M., & Rezaei, A. A. (2015). Providing a model for cultural policy-making of the media in Iran. Social-Cultural Strategy Quarterly, 5 (17), 113-129. (in Persian)
Asadzadeh, M., Ashna, H. (2020). Theory of Iranian State Cinema (Post-Revolutionary Cinema Policy Analysis Emphasizing on the policies of the Farabi Cinema Foundation). Strategic Studies of public policy, 10(34), 252-271. (in Persian)
Ashtrian, K. (2007). Public policy of Iran. Tehran, Mizan. (in Persian)
Ayoobi, H. (2008). Government and Cinema in France: How to Stand Up against American Cinema. Journal of Iranian Cultural Research, 1(3), 1-35. (in Persian)
Azkiya, M., & Imani, H. (2011). Applied research methods, application of fundamental theory. Tehran, Kayhan Publications. (in Persian)
Borzoo, K., Motallebi, M., Bai, A. (2020). Cultural policy-Making and its Impact on the Soft Power of the Islamic Republic of Iran; a Case Study of the Film Industry. Political and International Researches Quarterly, 11(43), 307-327. (in Persian)
Brzezinski, Z. (2007). Choice: domination or leadership. (Amir Hossein Norozi, Trans.). Tehran: Nashr-e Ney. (in Persian)
Danaei Fard, H. (2009). An Analysis of Barriers to Knowledge Generation in Field of the Humanities: Some Recommendations for Promoting the Capacity of Iranian Science Policy. Journal of Science and Technology Policy, 2(1), 2-15. (in Persian)
Fayoyin, A. (2017). Media Advocacy and Strategic Networking in Transforming Norms and Policies. In Citizenship, Democracies, and Media Engagement among Emerging Economies and Marginalized Communities (pp. 347-370). Palgrave Macmillan, Cham.
Flick, O (2009). An Introduction to Qualitative Research (2th ed.). (Hadi Jalili, Trans.). Tehran, Nashr-e Ney. (in Persian)
Freedman, D. (2010). Media policy silences: The hidden face of communications decision making. The International Journal of Press/Politics, 15(3), 344-361.
Ghanbari Baghestan, A., Ansari, N. (2020). Media Policy-Making and its Impact on the Process of Development: The Case of Indian Media. Cultural Studies & Communication, 15(57), 141-168. (in Persian)
Gómez, R., & Larroa, A. M. (2014). Cultural industries and policy in Mexico and Canada after 20 years of NAFTA. Norteamérica, 9(2), 173-204.
Hill, J., & Kawashima, N. (2016). Introduction: film policy in a globalised cultural economy. International Journal of Cultural Policy, 22(5), 667-672.
Hobikoğlu, E. H., & Cetinkaya, M. (2015). In Innovative Entertainment Economy Framework, Economic Impacts of Culture Industries: Turkey and Hollywood Samples. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 195, 1435-1442.
Lee, S. T. (2021). Film as cultural diplomacy: South Korea’s nation branding through Parasite (2019). Place Branding and Public Diplomacy, 1-12.
Momimand, M. (2019). A study of Iranian cinema policy after the Islamic Revolution and its role in the conflict between the filmmakers' community and the government. Master Thesis, Shahid Beheshti University, Faculty of Literature and Humanities. (in Persian)
Mozaffar, H., Rezaiyan, M., Hajiparvaneh, A., Elhambakhsh, M. (2020). Designing a cultural policy model for national media. Interdisciplinary Studies on Strategic Knowledge, 3(12), 75-108. (in Persian)
Raif, D. (2012). Content analysis of communication messages, (Mahdokht Boroujerdi, Trans.). Tehran, Soroush. (in Persian)
Ramírez, L. & Lorens, F. (2019). Cinema, Authoritarianism and Media Policy in Argentina: The Mar del Plata Film Festival of 1968. Historia Crítica, (72), 139-160.
Ravadrad, A., Tamannaei, A. (2013). An Analysis of the Relationship between Cultural- Cinematic Policies of Iran and the Movies Introduced as the Representative of Iranian Cinema to the Academy of Oskar. Journal of Iranian Cultural Research, 6(1), 81-103.
(in Persian)
Roshandel Arbatani, T. (2015). Essential research in the field of theoretical concepts of media policy. Journal of Public Administration, 7(3), 481-504. (in Persian)
Strauss, A., & Corbin, J. (2006). Principles of qualitative research method, basic theory, translated by Mohammadi Buick. (1th ed.). Tehran, Institute of Humanities and Cultural Studies. (in Persian)
Strauss, A., & Corbin, J. (2018). Fundamentals of qualitative research (techniques and stages of production of grounded theory). (Ibrahim Afshar, Trans.). Tehran, Nashr-e Ney.
(in Persian)
Su, W. (2014). Cultural Policy and Film Industry as Negotiation of Power: The Chinese State’s Role and Strategies in its Engagement with Global Hollywood 1994–2012We. Pacific Affairs, 87(1), 93-114.
Viteazul, M. (2018). Cinema as a tool of influence in the portfolio of Iran’s public diplomacy, International conference RcicL”18. Redefining community in international context. Bucharest 17-19may.
Yang, Y. (2016). Film policy, the Chinese government and soft power. New Cinemas: Journal of Contemporary Film, 14(1), 71-91.
Ziaee, S. M. (2019). Sociological study of cultural policies with emphasis on cinema from 2009 to 2017. Master Thesis, Yasouj University, Faculty of Basic Sciences. (in Persian)
Zibakalam, S., Bayat, J. (2015). The Cinema and Soft Power, comparative politics of America and China. Intercultural Studies Quarterly, 10(24), 43-72. (in Persian)