افخمی اردکانی، م.؛ خلیلی صدرآباد، ا. (1393). بررسی رابطۀ بین عوامل شخصیتی و سکوت کارکنان دانشی. پژوهشهای مدیریت عمومی، 5 (18)، 83-65.
بزرگنیا حسینی، س. ف.؛ عنایتی، ت. (1393). رابطۀ سکوت سازمانی با عملکرد کارکنان دانشگاه. فصلنامۀ اخلاق در علوم و فناوری، 9 (4)، 10-1.
دامغانیان، ح.؛ روزبان، ف. (1394). بررسی علت سکوت کارکنان در ارتباط با مدیر مستقیم: کاربرد پژوهش آمیخته. فصلنامۀ مطالعات رفتار سازمانی، 4 (3)، 194-175.
داناییفرد، ح.؛ پناهی، ب. (1389). تحلیل نگرشهای شغلی کارکنان سازمانهای دولتی تبیین جو سکوت سازمانی و رفتار سکوت سازمانی. پژوهشنامۀ مدیریت تحول، 3 (2)، 19-1.
داناییفرد، ح.؛ فانی، ع.؛ براتی، ا. (1390). تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی. فصلنامۀ چشمانداز مدیریت دولتی، 8(2)، 82-61.
زارعی متین، ح.؛ طاهری، ف.؛ سیار، ا. (1391). بررسی و تبیین عوامل ایجادکنندۀ سکوت سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان بر مبنای مدل سه شاخگی. فصلنامۀ مطالعات رفتار سازمانی، 1 (1)، 113-99.
صلواتی، ع.؛ یاراحمدی، ی.؛ سیدهاشمی، س. ن. (1393). ارتباطات اثربخش و سکوت سازمانی در شبکة بانکی کشور. فصلنامۀ مدیریت دولتی، 6 (3)، 542- 523.
طالقانی، غ.؛ غفاری، ع.؛ حقیقی، م. (1395). بررسی تأثیر ابزار مدیریت منابع انسانی بر بهبود عملکرد سازمانی میان کارکنان دانشگاه تهران، فصلنامۀ مدیریت دولتی، 8 (1)، 14-1.
قنبری، س.؛ زندی، خ.؛ محمدی، م. ف.؛ احمدیانفر، س. (1394). تسهیل آوای سازمانی از طریق رهبری قابل اعتماد «رویکردی به تعاملات رهبرـ پیرو»، فصلنامۀ مدیریت دولتی، 7(4). 882- 865.
هادوینژاد، م. و بهارلویی، ا. (1394). رفتارهای منافقانه در ارتباطات بین فردی در سازمان: پیشایندها و پیامدهای سازمانی، فصلنامۀ مدیریت دولتی، 7 (2)، 412-393.
Afkhami Ardakani, M. & Khalili Sadrabadi, A. (2013). A review on the role of personality factors in formation of silence in knowledge personnel. Management researcher, 5 (18), 65-83. (in Persian)
Bowen, F. & Blackmon, K. (2003). Spirals of Silence: The Dynamic Effects of Diversity on Organizational Voice. Journal of Management Studies, 40 (6), 1393-1417.
Bozorgnia Hosseini, F. & Enayati T. (2014). The relationship between organizational silence and employees performance. Ethics in Science & Technology, 9 (4), 1-10. (in Persian)
Damghanian, H. & Roozban F. (2015). Investigate the silencing of employees in direct contact manager application of mixed research. Journal of Organizational Behavior Studies, 4 (3), 175-194. (in Persian)
Danaeefard, H. & Panahi, B. (2010). An analysis of employee's attitudes in public organizations: explanation of organizational silence climate and silence behavior. Management researcher, 2 (3), 1-19. (in Persian)
Danaeefard, H., Fani, A. & Barati, A. (2011). Examine the role of organizational culture in organizational silence in public sector. Journal of Public Administration Perspective, 8 (8), 61-82. (in Persian)
Dimitris, B. & Vokala, M. (2007). Organizational Silence: A New Challenge for Human Resource Management. Athens university economics and business, 1-19.
Ghanbari, S., Zandi, Kh., Mohammadi, M. & Ahmadianfar, S. (2016). Enhancing Organizational Voice through Authentic Leadership (Approach to interactions of leader-follower).Journal of Public Administration, 7(4), 865-882. (in Persian)
Gorden, W. I. (1988). Range of Employee Voice. Employee Responsibilities & Rights. journal of Management Studies, 1 (4), 283-299.
Hadavinejad, M. & Baharlouiie E. (2015). Hypocritical Behaviors in Interpersonal Communications in Organization: Organizational Antecedents and Consequences. Journal of Public Administration, 7(2), 393-412. (in Persian)
Li, Y. & Sun, J. M. (2015). Traditional Chinese leadership and employee voice behavior: A cross-level examination. The Leadership Quarterly, 26 (2), 172-189.
Liu, W., Zhu, R. & Yang, Y. (2010). I warn you because I like you: Voice behavior, employee identifications, and transformational leadership. The Leadership Quarterly, 21(1), 189-202.
Morrison, E. J., Milliken, F. J., & Hewlin, P. F. (2003). An Exploratory Study of Employee Silence: Issues that Employees Don’t Communicate Upward and Why. Journal of management studies, 40(6), 1453-1476.
Morrison, E. W. & Milliken, F. J. (2000). Organizational silence: a barrier to change and development in a pluralistic world. Academy of Management Review, 25(4), 706-725.
Nemeth, C.J. & Staw, B.M. (1989). The tradeoffs of social control and innovations in groups and organizations. In L. Berkowitz (ed.), Advances in experimental social psychology, 22 (175-210). New York: Academic Press.
Pefer, J. (1997). New directions for organization theory. New York: Oxford University Press.
Pinder, C.C. & Harlos, K. P. (2001). Employee silence: Quiescence and acquiescence as responses to perceived injustice, in (ed.) Research in Personnel and Human Resources Management (Research in Personnel and Human Resources Management, Volume 20), 331-369.
Podsakoff, P. M., MacKenzie, S. B., Paine, J. B., & Bacharach, D. G. (2000). Organizational citizenship behaviors: A critical review of the theoretical and empirical literature and suggestions for future research. Journal of Management, 26(3), 513-563.
Ryan, K.& Oestreich, D. (1991). Driving fear out of the workplace: How to overcome the invisible barriers to quality, productivity, and innovation. San Francisco: Jossey-Bass.
Salavaty, A., Yarahmadi, Y. & Saiadhashemi, S.N. (2014). Effective communication and organizational silence in banking network (Case study: Sanandaj city). Journal of Public Administration, 6(3), 523-542. (in Persian)
Strauss, A. & Corbin, J. (1990). Basics of qualitative research: Techniques and Procedures for Grounded Theory. CA: Sage.
Taleghani, G., Ghafari, A., Haghighi, M. The Impact of Human Resource Management Practices (HRMPs) on the Organizational Performance among Employees of the University of Tehran. Journal of Public Administration, 8(1), 1-14. (in Persian)
Vakola, M., & Dimitris, B. (2005). Antecedents and consequences of organizational silence: an empirical investigation. Employee relations journal, 27 (5), 441-458.
Van Dyne, L. & Le Pine, J. (1998). Helping and voice extra-role behaviors: Evidence of construct and predictive validity. Academy of Management Journal, 41(1), 108-119.
Xu, A. J., Loi, R. & Lam, L. W. (2015). The bad boss takes it all: How abusive supervision and leader–member exchange interact to influence employee silence. The Leadership Quarterly, 26 (5), 763-774.
Yıldız, E. (2013). Enigma of Silence in Organizations: What Happens To Whom and Why? Beykent University Journal of Social Sciences, 6 (2), 30-44.
Zarei Matin, H. Taheri, F. & Sayar, A. (2012). Investigate and explain the causes of organizational silence administrators based on three-dimensional personnel (C3). Quarterly organizational behavior studies, 1(1), 99-113. (in Persian)