اسماعیلنژاد آهنگرانی، م. (1391). اصول و مفاهیم مدیریت ریسک. مـدیریت پـژوهش و ریسـک بانـک سینا، بهار 1391.
جاسبی، ع. (1370). اصول و مبانی مدیریت. تهران: مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی.
روستاخیز، ا. (1392). بررسی رابطۀ بهزیستی روانشناختی با تعهد سازمانی و بهرهوری سازمانی در بین کارکنان ادارۀ کل امور مالیاتی زاهدان. پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه سیستان و بلوچستان.
سخایی، م. ج. (1395). چرخۀ حیات تجزیه و تحلیل داده. گروه فابک، فناوری اطلاعات برای کسب و کار. www.fabak.ir/ShowResourceDetailsForPublic.aspx?Side=IDqxjsB6cX4
سلیمیفرد، خ.؛ رضایی، ب.؛ رجبی، آ. (1394). شناسایی و اولویتبندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمانهای دولتی. نشریۀ مدیریت دولتی، 7 (3)، 524-505.
سهرابی، ب.؛ رئیسی وانانی، ا. و فروزنده جونقانی، ر. (1395). طبقهبندی و تحلیل عوامل مؤثر بر استفاده کارآمد از سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه در سازمانهای دولتی ایران. نشریه مدیریت دولتی، 8 (3)، 486-459.
عبادی، ن. (1395). بررسی وضعیت بلوغ حکمرانی الکترونیک در پورتال وزارتخانههای کشور. نشریۀ مدیریت دولتی، 8 (3)، 510-487.
محکمکار، ا.؛ حلاج، م. م. (1393). شبکههای اجتماعی بهدنبال چه هستند؟ دانش انتظامی خراسان شمالی، 1(2)، 108-87.
معمار، ث.؛ عدلیپور، ص.؛ خاکسار، ف. (1391). شبکههای اجتماعی مجازی و بحران هویت (با تأکید بر بحران هویتی ایران). مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، 1(4)، 176-155.
یعقوبی، ن.؛ ابراهیمپور، ح.؛ شاکری، ر. (1395). ارائۀ الگوی نیازهای کاربران دولت همراه در ایران. نشریۀ مدیریت دولتی، 8 (3)، 414-393.
Andronikakis, A. (2012). Social Media Risks in the Financial Sector. Master Thesis. Department of Management Technology and Economics. Zurich University.
Boyd, D. M. & Ellison, N. B. (2007). Social network sites: definition, history, and scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication, 13(1), 210-230.
DiStaso, M. W., McCorkindale, T. & Wright, D. K. (2011). How public relations executives perceive and measure the impact of social media in their organizations. Public Relations Review, 37(3), 325-328.
Ebadi, N. (2016). Electronic Governance Portal maturity of the Ministries of Interior. Journal of Management Faculty of Tehran University, 8 (3), 487-510. (in Persian)
Esmaeelnejad Ahangarani, M. (2012). Principles and concepts of risk management. Research and Risk Management Sina Bank. Spring 2012. (in Persian)
Field, J. & Chelliah, J. (2012). Social-media misuse a ticking time-bomb for employers. Human Resource Management International Digest, 20 (7), 36-38.
Go, E. & You, K. H. (2016). But not all social media are the same: Analyzing organizations’ social media usage patterns. Telematics and Informatics, 33(1), 176–186.
Griffin, J. (2014). Social Media Risk Management: Why It Matters and What You Need To Know. Governance Directions, 66 (7), 417-419.
Holmes, D. (2005). Communication theory: media, technology and society. Monash University, SAGE Publications Ltd.
Jasbi, A. (1991). Principles of Management. Tehran: Islamic Azad University Scientific Center. (in Persian)
Khan, G.F., Yoon, H.Y. & Park, H.W. (2012). Social media use in public sector: A comparative study of the Korean & US Government Paper presented at the ATHS panel during. The 8th International Conference on Webometrics, Informatics and Scientometrics & 13th COLLNET Meeting, 23–26 October 2012, Seoul, Kore.
Meamar, S., Adlipoor, S. & Khaksar, F. (2012). Virtual social network and identity crises, social research and study in Iran, 1(4), 155-176. (in Persian)
Mohkamkar, I. & Hallaj, M.M. (2014). What are social networks? North Khorasan Police Disciplinary Knowledge, 1(2), 87-108. (in Persian)
Picazo-Vela, S., Gutiérrez-Martínez, I. & Luna-Reyes, L. F. (2012). Understanding risks, benefits, and strategic alternatives of social media applications in the public sector. Government Information Quarterly, 29 (4), 504–511.
Pempek, T., Yermolayeva, Y. & Calvert, S. (2009). College students' social networking experiences on facebook. Journal of Applied Developmental Psychology, 30(3), 227-238.
Punjabi, V. (2014). Security Risks / Threats & Rewards in Social Media. Master’s Thesis, University of Oulu, Department of Information Processing Science.
Rosenblum, D. (2007). What anyone can know: The privacy risks of social networking sites. IEEE Security and Privacy, 5(3), 40-49.
Rustakhiz, A. (2012). Investigate the relationship between psychological well-being and organizational efficiency and organizational commitment among the employees of Tax departments of Zahedan. Master Thesis. Faculty of management, Sistan-Baluchistan University. (in Persian)
Salimifard, KH., Rezaei, B. & Rajabi, A. (2015). Identification and prioritization criteria relationship management with citizens in government agencies. Faculty of Tehran University Management Journal, 7(3), 505-524.
(in Persian)
Sohrabi, B., Raeesi, E. & Forouzandeh, R. (2016). Classify and analyze the factors affecting the efficient use of integrated information systems in government agencies in Iran. Faculty of Tehran University Management Journal, 8 (3), 459-486. (in Persian)
Steenkamp, M. & Hyde-Clarke, N. (2014). The use of Facebook for political commentary in South Africa. Telematics and Informatics, 31(1), 91–97.
Wilson, J. (2009). Social networking: the business case. Journal of Engineering & Technology, 4(10), 54-56.
Yaghuby, N. M., Ebrahimpour, H. & Shakeri, R. (2016). Model providing the users with the Iranian government. Journal of Management Faculty of Tehran University, 8 (3), 393-414. (in Persian)