آل قیس، علیرضا؛ دادگران، سیدمحمد و رسولی، محمدرضا (1398). تبیین ارتباط میان اقناع رسانهای شبکههای اجتماعی و سبک زندگی (مورد کاوی: تلگرام). مطالعات رسانهای، 4(47)، 113-129.
اجاق، زهرا و رمضانعلی، امین (1397). تحلیل محتوای سایتهای پربازدید ایرانی در حوزه سلامت، از منظر شیوههای اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار. مطالعات رسانههای نوین، 4(16)، 264-299.
اجزا شکوهی، محمد و مؤمنی، میترا (1392). بررسی میزان آگاهی شهروندان از خدماترسانی شهرداری و تأثیر آن بر مشارکت در محله هاشمیه شهر مشهد. اولین همایش ملی جغرافیا، شهرسازی و توسعه پایدار، تهران.
اسکندری، هانیه؛ داداش کریمی، یحیی و حجتی، عبدالله (1400). شناسایی عوامل مؤثر بر حکمرانی رفاه عمومی با رویکرد توسعه عدالت اجتماعی. مجله جامع شناسی آموزش و پرورش، 14(2)، 299-308.
افتخاری اصغر و کاظمی سید محمد صادق (1396). مدل اقناع افکار عمومی در قرآن کریم. مطالعه موردی مواجهه با منافقین.
پژوهشهای راهبردی سیاست، 6(22)، 9- 39.
براتی، سعید و عبدلی، محمدرضا (1399). طراحی مدل شیوههای اقناع مدیر عامل در افشا گزارشگری مالی بر اساس تحلیل داده بنیاد. فصلنامه حسابداری مالی، (47)، 86-107.
برکپور، ناصر و اسدی، ایرج (1390). مدیریت و حکمروایی شهری. انتشارات دانشگاه هنر.
بهاری، بامداد و طاهری روزبهانی، محمد (1402). طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی الکترونیک مبتنی بر خلق دانش در شرکتهای دانش بنیان. فصلنامه ارزشآفرینی در مدیریت کسبوکار، 3(1)، 103-121.
بیگی نیا، عبدالرضا؛ صفری، سعید؛ مرشدی زاد، علی و پولادرگ، عبدالمجید (1391). شناسایی و اولویتبندی شاخصهای حکمرانی خوب. چشمانداز مدیریت دولتی، 3(4)، 65-86.
بینگر، اتولر (1376). ارتباطات اقناع (علی رستمی، مترجم)، تهران. مرکز افکار سنجی و تحقیقات صداوسیما.
حاجی پور، حسین و صادقی، هادی (1400). نقش دولت اسلامی در اقناع افکار عمومی با تأکید بر الگوی اخلاقی رسانهها. سیاست متعالیه، 9(32)، 185-206.
دانایی فرد، حسن و مظفری، زینب (1387). ارتقای روایی و پایایی در پژوهشهای کیفی مدیریتی: تأملی بر استراتژیهای ممیزی پژوهشی. پژوهشهای مدیریت، 1(1)، 131- 162.
رحمانی، حامد (1396). حکمرانی شهری: شناسایی شاخصهای برای توسعه مدیریت شهری شهرداری تهران. مطالعات مدیریت شهری، 10(36)، 1-15.
رضایی فر، حمید و منتظر عطایی، محبوبه (1394). روش تحقیق کمی و کیفی، نشر مرندیز.
ساروخانی، باقر (1364). جامعه شناسی، ارتباطات. تهران: انتشارات سروش.
سورین، ورنر جی و تانکارد، جیمز دبلیو (۱۳۸۱). نظریههای ارتباطات (علیرضا دهقان، مترجم)، تهران: نشر دانشگاه تهران.
شعبان نیا منصور، مهدی و محمدی آلمانی، پیمان (1398). نقش و جایگاه شهردار در حکمرانی خوب شهری (مطالعه موردی: در کلانشهر تهران). پژوهش حقوق عمومی، 21(56)، 199-235.
شمس، مجید؛ هاشمی بیستونی، محمودرضا (1398). اولویتبندی شاخصهای حکمروایی خوب شهری، از دیدگاه شهروندان در شهر بیستون. فصلنامه جغرافیا و مطالعات محیطی، 8(29)، 81-92.
صالحی، مطهره؛ سالارزهی، حبیب الله و ایمانی، عبدالمجید (1401). بررسی اصول و دیدگاههای حکمرانی خوب شهری در راستای تحقق توسعه پایدار شهری. جغرافیا و روابط انسانی، 5(1)، 237-254.
صفاییپور، مسعود؛ امانپور، سعید و نادری چگنی، زهرا (1392). ارزیابی و تحلیل میزان تحقق پذیری حکمرانی خوب شهری در شهر خرم آباد. فصلنامه جغرافیا و برنامهریزی شهری چشمانداز زاگرس، 5(17)، 115-130.
عسگری، محمود (۱۳۸۹). رویکردی انتقادی به نظریه قدرت نرم. فصلنامه راهبرد دفاعی، 8(28)، 61- 86.
قاپچی، هومن؛ شریفی، سید مهدی؛ فرهنگی، علی اکبر و روشندل اربطانی، طاهر (1401). نقش هفت نظریۀ تأثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرایند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعه موردی: داعش). دین و ارتباطات، 29(62)، 319-348.
قیصری، نوراله و امان کاه، سعید (1400). فناوریهای اطلاعاتی و بسط ظرفیتهای حکمرانی دولتهای مدرن مبتنی بر اقناع و قدرت نرم. دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات قدرت نرم، 11(3)، 29-52.
کریم پور، سیدعیسی؛ عابدینی، صمد و عزیرخانی، اقباله (1400). مطالعه نقش کیفیت حکمرانی خوب در رفاه عمومی (مورد مطالعه:کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه). نشریه مطالعات جامعشناسی، 13(51)، 27-47.
کاملی، ابراهیم و آشنا، حسامالدین (1394). مطالعه تطبیقی اقناع در مدل یادگیری و مدل قرآن. پژوهشهای میانرشتهای قرآن کریم، 12(6)، 25-48.
کریمی، کیانوش و غفاری قدیر، جلال (1397). مدل تأثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیتهای بازیوارسازی. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 5(17)، 137-172.
گنجخانلو، جواد (1398). ثبات حاکمیت سیاسی با تقویت حکمرانی شهری از طریق ارتقای کیفیت مدیریت شهری و سرمایههای اجتماعی. پژوهش در هنر و علوم انسانی، 23(4)، 33-40.
محسنیان راد، مهدی و قدیری، مهدی (1397). نقش رسانهها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح انصراف از دریافت یارانهها. مجله جهانی رسانه، 13 (1)، 189-206.
منتظر عطایی، محبوبه؛ منتظر عطایی، ربابه و گریوانی، آتنا (1400). بررسی عقلانیت در سیاستگذاری عمومی با روش فراترکیب. حکمرانی و توسعه، 1(4)، 143-180.
میرهادی تفرشی، سید محمدرضا؛ معتمد لنگرودی، فاطمه و معتمد لنگرودی، فرشته (1399). جستاری در راهکارهای مؤثر بر اقناع مخاطب در مناظرات رضوی. فصلنامه علمی فرهنگ رضوی، 8(30)، 33-55.
میرهادی تفرشی، سید محمدرضا؛ معتمد لنگرودی، فاطمه و معتمدلنگرودی، فرشته (1399). جستاری در راهکارهای مؤثر بر اقناع مخاطب در مناظرات رضوی. فصلنامه علمی فرهنگ رضوی، 8(30)، 33-55.
نژادلر، حمیدرضا؛ غفاری، رحمان و احمدی، مسعود (1399). الگوی حکمرانی توحیدی با رویکرد نظریه دادهبنیاد. فصلنامه سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، 5، 1-12.
یاوریان، احمد؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه؛ میرسپاسی، ناصر؛ معمارزاده طهران، غلامرضا (1400). طراحی الگوی ارتقای رفاه عمومی با رویکرد حکمرانی خوب. مدیریت دولتی، 14(2)، 283-312.
References
Ajza Shekohi, M. & Momeni, M. (2012). Investigating the level of citizens' awareness of municipal services and its effect on participation in Hashemieh neighborhood of Mashhad. The first national conference on geography, urban planning and sustainable development, Tehran. (in Persian)
Alegheis, A., Dadgaran, M., & Rasouli, M. (2020). Explaining the Relationship Between Media Persuasion of Social Networking and Lifestyle - Case study Telegram. Media Studies, 14(47), 113-129. (in Persian)
Askari, M. (2019). A critical approach to soft power theory. Defense Strategy, 8(28), 61-86.
(in Persian)
Babichenko, Y., Talgam-Cohen, I., Xu, H., & Zabarnyi, K. (2021). Multi-channel bayesian persuasion. arXiv preprint arXiv:2111.09789.
Bahari, B. & Taheri Rouzbahani, M. (2023). Designing an electronic human resources management model based on knowledge creation in knowledge-based companies. Journal of value creating in Business Management, 3(1), 106-121. (in Persian)
Barakpour, N. & Asadi, I. (2018). Urban management and governance. Arts University Publications. (in Persian)
Barati, S. & Abdoli, M. (2019). Designing a model of methods of persuading the CEO in disclosing financial reporting based on the foundation's data analysis. Financial Accounting Quarterly, (47), 86-107. (in Persian)
Biginia, A., Safari, S., Morshidizad, A. & Poladrag, A (2011). Identifying and prioritizing good governance indicators. Public Administration Perspective, 3(4), 65-86. (in Persian)
Binger, A. (1997). Communication of persuasion (Ali Rostami, translator), Tehran. Opinion polling and broadcasting research center. (in Persian)
Brand, H. (2007). Good governance for the public's health. European Journal of Public Health, 17(6), 541-541.
Brouk, B. (2006). Toward good governance in Russia: Optimizing government functions. University of Wyoming.
Burns, N., Grove, S.K. (2009). The practice of nursing research: conduct, critique, and utilization. (Nahid Dehghan Nayeri, et al, Translations). Tehran :Andisheh Rafi.
(in Persian)
Corbett, J. & El Idrissi, S. C. (2022). Persuasion, information technology, and the environmental citizen: An empirical study of the persuasion effectiveness of city applications. Government Information Quarterly, 39(4), 101757.
Danaei F., Hassan & Mozafari, Z. (2007). Enhancing validity and reliability in qualitative management research: a reflection on research audit strategies. Management Research, 1(1), 131-162. (in Persian)
De Coninck, D., d'Haenens, L. & Matthijs, K. (2020). Forgotten key players in public health: news media as agents of information and persuasion during the COVID-19 pandemic. Public Health, 183, 65.
Druckman, J. (2021). A Framework for the Study of Persuasion. ARjats.cls. PL25CH02
Druckman, J.N. (2022). Department of Political Science. Annual Review of Political Science, 65-88. Northwestern University, Evanston, Illinois, USA.
Eftekhari, A., & Kazemi, S. S. (2017). Persuading public opinion Model in the Quran; dealing with hypocrites, case study. Political Strategic Studies, 6(22), 9-39. (in Persian)
Eskandari, H., Dash Karimi, Y., & Hojati, A. (2022). Identifying the Effective Factors of Public Welfare Governance with a Social Justice Development Approach: A Qualitative Research. Iranian Journal of Educational Society, 7(2), 299-308. (in Persian)
Ganjkhanlou, J. (2018). Stability of political governance by strengthening urban governance through improving the quality of urban management and social capital. Research in Arts and Humanities, 23(4), 33-40. (in Persian)
Gheisari, N. & Amankah, S. (2021). Information technology and the expansion of the governing capacity of modern governments based on persuasion and soft power. Soft power Studies, 11(2), 229-252. (in Persian)
Gill, B. & Huang, Y. (2006). Sources and limits of Chinese soft power. Survival, 48(2).
Hajipour, H., & Sadeghi, H. (2021). The Role of Islamic Government in Persuading Public Opinion with Emphasis on the Moral Model of Media. Transcendent Policy, 9(32), 185-206. (in Persian)
Hendriks, F. (2013). Understanding Good Urban Governance: Essentials, Shifts, and Values.
Urban Affairs Review, 50(4), 553- 576. DOI:
10.1177/1078087413511782
Kameli, E. & Ashna, H. (2014). A comparative study of persuasion in learning model and Quran model. Interdisciplinary research on the Holy Quran, 12(6), 25-48. (in Persian)
Karimi, K., & Ghafari Ghadir, J. (2019). The Model of influencing on public-opinion in Cyberspace with the help of Gamification Capabilities. New Media Studies, 5(17), 137-172. (in Persian)
Karimpour, S. I., Abedini, S., & Azizkhani, E. (2021). The study of the role of quality of good governance in public welfare (Case study: OIC and OECD member countries). Sociological studies, 14(51), 27-47. (in Persian)
Mantazer Ataei, M., Mantazer Ataei, R. & Grivani, A. (2021). Investigating the rationality in public policy with metacombination method. Governance and Development, 1(4), 143-180. (in Persian)
McGill, R. (1998). Urban management in developing countries. Cities, 15(6), 463-471.
Mirhadi Tafreshi, S. M. R., Motamed Langroudi, F., & Motamed Langroudi, F. (2020). A Search for Effective Solutions to Persuade the Audience in Radavi Debates. Journal of Razavi Culture, 8(30), 33-55. (in Persian)
Mohsenian Rad, M., & Ghadiry, M. (2019). Media Persuasion and a Case Study of the Media Campaign on “Opt-Out from Subsidy Plan” in Iran. Global Media Journal-Persian Edition, 13(2), 189-206. (in Persian)
Nejadlar, H., Ghafari, R. & Ahmadi, M. (2019). The Monotheistic governance model with data base theory approach. Quarterly magazine of Islamic lifestyle with a focus on health, 5, 1-12. (in Persian)
Nye Jr, J. S. (1990). The changing nature of world power. Political science quarterly, 105(2), 177-192. (in Persian)
Ojagh, Z. & Ramezanali, A. (2019). Qualitative Content Analysis of the most visited websites in Health: Persuasive Content for Changing Smoking Behavior. New Media Studies, 4(16), 264-299. (in Persian)
O'keefe, S. J. (2016). Diet, microorganisms and their metabolites, and colon cancer. Nature reviews Gastroenterology & hepatology, 13(12), 691-706.
Qapchi, H., Sharifee, S. M., Farhangi, A. A., & Rowshandel Arbatani, T. (2022). The Role of Seven Most Influential Social and Political Sciences Theories in the Process of International Media Persuasion by Terrorist Groups (Case Study: ISIS). Religion & Communication, 29(2), 342-313. (in Persian)
Rahmani, H. (2019). Urban Governance: Identifying measures for Urban Management of Tehran Municipality. Urban Management Studies, 10(36), 1-15. (in Persian)
Rezai Far, H. & Mantarez Atai, M. (2014). Quantitative and qualitative research methods, Marandiz Publishing. (in Persian)
Safaipour, M., Amanpour, S. & Naderi, Chegni, Z. (2012). Evaluation and analysis of the feasibility of good urban governance in the city of Khorramabad. Zagros Landscape Geography and Urban Planning Quarterly, 5(17), 115-130. (in Persian)
Salehi, M., Salarzehi, H., & Imani, A. M. (2022). Investigating the principles and perspectives of good urban governance in order to achieve sustainable urban development. Geography and Human Relationships, 5(1), 237-254. (in Persian)
Sarukhani, B. (1985). Sociology, communication. Tehran: Soroush Publications. (in Persian)
Shabannia Mansour, M., & mohammadi almani, P. (2020). The role and position of the mayor in good urban governance (Case study in Tehran). Public Law Researsh, 21(65), 199-235. (in Persian)
Shams, M. & Hashemi Bistoni, M. (2018). Prioritizing Good Urban Governance Indicators from Citizens' Points of View of Bisotun City. Quarterly Journal of Geography and Environmental Studies, 8(29), 81-92. (in Persian)
Shannahan, N. (2022). Beyond Persuasion: Propaganda as Signaling in Chinese Public-Schools (No. THESIS). University of Chicago.
Siwei, F., Nan, Z., Nan, C., Fei, X. & Yunhui, Y. (2019). Analyzing and predicting network public opinion evolution based on group persuasion force of populism, Physica A, 809-204.
Sorin, W. J. & Tankard, J. W. (2002). Theories of communication (Dehghan, A. , translator), Tehran: Tehran University Press.
Strauss, A. & Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory (2nd ed.). Sage Publications, Inc.
Xu, H. (2020). On the tractability of public persuasion with no externalities. In Proceedings of the Fourteenth Annual ACM-SIAM Symposium on Discrete Algorithms (pp. 2708-2727). Society for Industrial and Applied Mathematics.
Yavarian, A., Tootian Esfahani, S., Mirsepasi, N., & Memarzadeh Tehran, G. (2022). Designing a Model for Promoting Public Welfare Based on Good Governance. Journal of Public Administration, 14(2), 283-312. (in Persian)