بیات، الناز؛ شاهحسینی، محمد علی؛ امیری، مجتبی؛ یزدان پناه، احمدعلی (1400). طراحی مدل هویت سازمانی با تأکید بر نقش برند کارفرما با استفاده از نظریه دادهبنیاد (موردمطالعه شرکت سایپا). مدیریت بهرهوری، 15(1)، 55-76.
تکهئی، عبدالقادر؛ تیموری، غلاممحمد؛ نیکپور، حمیدرضا (1400). شناسایی ابعاد یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: بانکها). پنجمین کنفرانس بینالمللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری، تهران.
حکاک، محمد؛ کولیوند، حسن (1400). مؤلفههای شکلگیری و تحکیم هویت سازمانی دانشجویان دانشگاههای افسری آجا (مورد مطالعه: دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)). فصلنامه آموزش علوم دریایی، 8(3)، 45- 62.
رحیم نیا، فریبرز؛ نیکخواه فرخانی، زهرا (1390). تأثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان. فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوری، 6(4)، 84- 94.
عزتیان کلوردوست، امین؛ کوچکی چنانی، عماد (1399). حافظه سازمانی، ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت.
عفری، علی (1399). شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون (مورد مطالعه: کارکنان شاغل در اداره کل امور مالیاتی خوزستان). مجله اقتصادی (دوماهنامه بررسی مسائل و سیاستهای اقتصادی). ۲۰ (۱ و ۲)، 93-111.
قاسمآبادی، ایمان؛ زراعتی، محسن؛ صادقی، امیر (1400). الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمانهای دفاعی، 4(2)، 105- 132.
قاسمزاده، ابوالفضل؛ ملکی، شیوا؛ بروکی میلان، شعبان (1393). نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه بین اخلاق حرفهای با رفتار شهروندی سازمانی و رفتار انحرافی کار، مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی، 7(4)، 67-68.
کیخانژاد، مهین؛ صفاریان همدانی، سعید؛ ضامنی، فرشیده (1397). ارائه مدل فرهنگ سازمانی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 12(2)، 173-186.
References
Afri, A. (2019). Understanding the organizational culture based on Denison's model (case study: employees working in the General Department of Tax Affairs of Khuzestan). Economic magazine, 20 (1 and 2), 93-111. (in Persian)
Alakoç, B.Z. (2014). Human Resource Management and Its Importance for Today’s Organizations. International Journal of Education and Social Science, 2(1), 85-94.
Al-Ashiri, H.A. (2012). The Impact of Organizational Culture on t he Job Performance of Government Entities Staff in the Kingdom of Bahrain. Proceedings of the Second Conference of Institutes of Public Administration and Administrative Development in the Countries of the Cooperation Council for the Arab States of the Gulf, 26-28 October, Riyadh, Saudi Arabia Pp. 1133- 1175.
Alfthan, P. (2018). Corporate heritage awareness in the strategies of Finnish companies: Manager’s view. Department of Marketing, Hanken School of Economics, pp: 12-16
Balmer, J.M.T. & Burghausen, M. (2014). Introducing organisational heritage linking corporate heritage organisational identity and organisational memory. Journal of Brand Management, 22, 385-411.
Balmer, J.M.T. & Burghausen, M. (2019). Marketing, the past and corporate heritage. Marketing Theory, 19(2), 217-227.
Balmer, J.M.T. (2011). Corporate heritage identities corporate heritage brands and the multiple heritage identities of the British Monarchy. Article in European Journal of Marketing, 45(9/10), 1380-1398.
Baron, J.N., Hannan, M. & Burton, M.D. (1999). Building the Iron Cage: Determinants of Managerial Intensity in the Early Years of Organizations.
American Sociological Review, 64(4), 527–547.
https://doi.org/10.2307/2657254
Bayat, E., Shah Hosseini, M. A., Amiri, M., & Yazdanpanah, A. A. (2021). Designing an Organizational Identity Model with a Focus on the Role of Employer Brand Based on Grounded Theory: The Case of Saipa Corporation. The Journal of Productivity Management, 15(1), 55-76. doi: 10.30495/qjopm.2021.1864377.2400 (in Persian)
Boers, B. & Ljungkvist, T.L. (2018). A founder's heritage: the development of organizational identity.
Journal of Small Business & Entrepreneurship, 31(1). DOI:
10.1080/08276331.2018.1466849
Burton, M.D., Beckman, C.M. (2007). Leaving a legacy: position imprints and successor turnover in young firms. American Sociological Revie, 72(2), 239- 266.
Cooper, H., Merrilees, B. & Miller, D. (2021). The corporate heritage brand paradox: managing the tension between continuity and change in luxury brands. Australasian Marketing Journal, 29(4), 320-328.
Ezzatian Kalordost, A. & Kochaki Chenani, E. (2019). Organizational memory, 6th National Humanities and Management Studies Conference. (in Persian)
Ghasem Abadi, I., Zeraati, M. & Sadeghi, A. (2021). A Model for Improving Organizational Learning Culture of the staff of Shahid Sattari. Aeronautical University of Science and Technology, 4(2), 105-132. (in Persian)
Ghasemzadeh A, Maleki S, Brooki Milan S. Mediating role of organizational identification in the relationship between professional ethics, organizational citizenship behavior, and job deviation behavior. IJMEHM 2014; 7 (4) :66-79. (in Persian)
Hakak, M., Koolivand, H. (2021). Components of Formation and Consolidation of Organizational Identity of Students of Islamic Republic of Iran Army (IRIA) Universities (Case Study: Khatam Al-Anbia Air Defense Academy). Journal of Teaching in Marine Sciences, 8(3), 45-62. (in Persian)
Hudson, B. T. (2011). Brand heritage and the renaissance of Cunard. European Journal of Marketing, 45(9/10), 1538–1559.
Keykhanezhad, M., Saffarian Hamadani, S. & Zameni, F. (2018). Presenting the model of organizational culture in Farhangian University of Mazandaran province. Educational Leadership & administration, 12(2), 173-186. (in Persian)
Mogadish, Z. (2013). Attitudes of the university educated elite in Algeria towards the Maghreb Union and ways to activate it - Field Study (2011-2012), Master Thesis, University of Algiers 03, Algeria.
Pecot, F., Valette-Florence, P. & De Barnier, V. (2019). Brand heritage as a temporal perception: Conceptualisation, measure and consequences. Journal of Marketing Management, 35(17–18), 1624–1643.
Pizzi, G. & Scarpi, D. (2019). The year of establishment effect on brand heritage and attitudes. Journal of Consumer Marketing, 36(6), 827–834.
Rahimnia, F., Nikkhah Farkhani, Z. (2012). The effects of ethical climate on organizational identity and turnover Intentions among salespeople. Ethics in Science and Technology, 6 (4), 84-94. (in Persian)
Rindell, A. & Strandvik, T. (2021). To be or not to be corporate heritage oriented? A study of managers’ corporate heritage mindsets. European Management Journal, 41(2), 282-291.
Sammour, A. A., Chen, W., & Balmer, J. M. T. (2020). Corporate heritage brand traits and corporate heritage brand identity: The case study of John Lewis. Qualitative Market Research: An International Journal, 23(3), 447–470.
Song, H. & Kim, J.H. (2022). Developing a brand heritage model for time-honoured brands: extending signalling theory. Current Issues in Tourism, 25(10), 1570-1587.
Suddaby, R., & Jasklewicz, P. (2020). Managing traditions: A critical capability for family business success. Family Business Review, 33(3), 234–243.
Tekeei, A.Gh., Timuri, Gh.M., Nikpour, H. (2021). Identifying dimensions of organizational learning (case study: banks). The 5th International Conference on Developments in Management, Economics and Accounting, Tehran. (in Persian)
Urde, M., Greyser, S. A. & Balmer, J. M. T. (2015). Introducing Organizational Heritage: Linking Corporate Heritage, Organizational Identity and Organizational Memory, Journal of Brand Management, 22(5), 385–411.