احمدی، محمد؛ حاتمیزاده، نیکتا؛ حسینی، محمدعلی. (1395). شناسایی و دستهبندی مفاهیم و مؤلفههای سرمایه فکری در سازان. نشریه مدیریت ارتقای سلامت، 5(3)، 15-27.
اسلامبولچی، علیرضا؛ رضاییمنش، بهروز؛ زاهدی، شمسالسادات. (1392). طراحی الگوی اندازهگیری سرمایه فکری در سازمانهای فرهنگی دولتی ایران. فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت سازمانها دولتی،1(3)، 43-64.
اکبری، طراوت. (1395). بررسی تاثیر مولفههای سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی، شباک، 2(8 و9)، 19-26
چان – آلمستد، سیلویا ام. (1394). استراتژیهای رقابتی رسانه. (مترجم: اعرابی، سیدمحمد؛ هاشمی، سیدعلیرضا؛ زارع، رحیم.). تهران: نشر دفتر پژوهشهای فرهنگی.
خاشعی، وحید؛ دهقان، علی. (1391). مدیریت راهبردی در رسانهها از نظریه تا عمل. تهران: دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها.
خجسته باقرزاده، حسن. (1394). تفاوت سازمانهای رسانهای با سازمانهای صنعتی. رسانه و فرهنگ، 5(10)، 21-38.
سلطانی، توحید؛ صلواتیان، سیاوش؛ لبافی، سمیه. (1399). طراحی مدل بازیوارشده برای بهبود فرهنگ مشارکتیِ کارکنان رسانهای در فرایند تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان سیمای جمهوری اسلامی ایران). مجله علمی مدیریت فرهنگ سازمانی، 18(3)، 457-483.
شجاعی، عبدالناصر؛ بیگی، تورج؛ نظری پور، محمد. (1389). شناسایی تعاملات بین اجزای سرمایه فکری با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری در صنعت بانکداری ایران. مدیریت بهرهوری، 4(2)، 19-48.
شریفی، محمد؛ عباس پور، عباس؛ مهرگان، محمدرضا. (1392). شناسایی و رتبهبندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی. فصلنامه اندازه گیری تربیتی، 3(4)، 133-170.
شهسواری، امیر؛ یمنیدوزی سرخابی، محمد؛ ابوالقاسمی، محمود. (1393). مدیریت سرمایههای فکری دانشگاه: مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف. فصلنامه انجمن آموزش عالی ایران، 15(4)، 91-116.
صالحی صدقیانی، جمشید؛ اخوان خرازیان، مریم؛ احمدی طاهری، مریم؛ حاتمی، امیر(1393). بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهرهوری دانش در سازمانهای رسانهای (مطالعه موردی: معاونت رسانههای مجازی سازمان صداوسیما. فصلنامه مدیریت کسب و کار، 6(4)، 100-108.
صلواتیان، سیاوش؛ موسویان، سید مرتضی؛ ایراندوست، محسن. (1396). الگوی مفهومی پیشنهادی مدیریت دانش برای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 11(2)، 149-184.
عصاره، فریده؛ یزدانفر، شیوا؛ قاسمی، افشین (1393). استفاده از رویکرد سرمایههای فکری به منظور ارتقا مزیت رقابتی پایدار در کتابخانههای عمومی استان خوزستان. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی. 20(3)، 495-512
علوی، سیدعلی؛ قریشی، سیدروح الله.(1396). الگوی اندازهگیری سرمایه فکری در سازمانهای ایرانی. فصلنامه اندیشه مدیریت، 1(2)، 127-150.
فطرس، محمدحسین؛ بیگی، تورج.(1388). اندازهگیری میزان تاثیر سرمایه انسانی برعملکرد سازمانی صنعت بانکداری ایران: از دیدگاه داراییهای نامشهود. مدیریت صنعتی، 4(4)، 81-89.
قلیچی، بهروز؛ مشبکی، اصغر.(1385). نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایهی فکری در سازمان: مطالعه دو شرکت خودروسازی . فصلنامه دانش مدیریت، 19(1)، 125-148
References
Ahmadi, M., Hatamizadeh, N., & Hosseini, M. (2016). Identify and classify concepts and components of intellectual capital in the organizations. JHPM, 5(3), 15-27. (in persian)
Akbari, T. (2016). Investigating the effect of intellectual capital components on organizational performance, Shebak, 2(8 & 9), 19-26. (in persian)
Alavi, S. A., & Ghorashi, S. R. (2007). Intellectual Capital Measurement Model for Iranian Organizations. Strategic Management Thought, 1(2), 127-150. (in persian)
Asiaei, K., Jusoh, R., & Bontis, N. (2018). Intellectual capital and performance measurement systems in Iran. Journal of Intellectual Capital, 294-330.
Bontis, N. (1998). intellectual capital, an exploratory study that develops measures and models. managment decison, 63-76.
Bontis, N., Dragonetti, N.C., Jacobsen, K. and Roos, G. (1999) "The Knowledge Toolbox: A review of the Tools Available to Measure and Manage Intangible Resources", European Management Journal. ( 17)4, 391-402.
Chan-Olmsted, S. M. (2015). Competitive media strategies. Tehran: Publication of the Office of Cultural Research. (in persian)
Edvinsoon, L. (2000). Some perspectives on intangibles and intellectual capital. Journal of Intellectual Capital, 1(1), 12–16.
Edvinsson, L., & Sullivan, P.H. (1996), Developing a Model for Managing Intellectual Capital, European Management Journal, 14(4), 356-365.
Edvinsson, L., & Malone, M. S. (1997). Intellectual capital: The proven way to establish your company's real value by finding its hidden brainpower. London: Piatkus.
Eslambolchi, A., Zahedi, S., & Rezaeimanesh, B. (2013). Designing an Intellectual Capital Measuring Model for Iranian Cultural Public Organizations. Quarterly Journal of Public Organzations Management, 1(3), 43-63. (in persian)
Fornel, C. (2000). Customer asset managment. capital efficienty and shareholder. proceeding and performance managment, past, present, future conferonce. Cambridge: Cambridge university.
Fotros, M. H., & Beige, T. (2010). The Measurement of the Effect of Human Capital on Organizational Performance in Iranian Banking Industry: An Intangible Assets Perspective. Industrial Management. 4(10), 81-90. (in persian)
Ghelichi, B., & Meshbaki, A. (1385). The role of social capital in creating the intellectual capital of the organization (study of two Iranian car companies). Quarterly Journal of Management Knowledge, 19(1), 125-148. (in persian).
Habban, F. (2000). Management of core resource: The case of media enterprise. International Journal on Media Management, 2(1), 14-24.
Inkinen, H., Kianto, A., Vanhala, M., & Ritala, P. (2017). Structure of intellectual capital – an international comparison. Accounting, Auditing & Accountability Journal, 30(5), 1160-1183.
Kaplan, R., & Norton, D. P. (2001). The strategy-focused organization: how balanced scorecard companies thrive in the new business environment. Boston: Harvard Business School Press.
Khashiei, V., & Dehghan, A. (2012). Strategic management in the media from theory to practice. Tehran: Office of Media Studies and Planning. (in persian)
Khojasteh-Bagherzadeh, H. (2015). The Differences between Media Organization and Industrial Organization. Interdisciplinary Studies in Media and Culture, 5(10), 21-38. (in persian)
Kong, E., & Prior, D. (2008). An Intellectual Capital Perspective of Competitive Advantage in non-Profit Organizations. International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing, 13(2), 119-128.
Lavine J., & Wackman, D. (1998), Managing Media Organizations. Effective Leadershi of the Media, New York – London, Longman.
Martinez-Torres, M. (2006). A Procedure to Design a Structural and Measurement Model of Intellectual Capital: An Exploratory Study. Information & Management, 43(5), 617-626.
Mouritsen, J., Bukh, P. N., & Marr, B. (2004). Reporting on intellectual capital: why, what and how?. Measuring Business Excellence. 8(1), 46-54.
Osareh, F., Yazdanfar, S., & Ghasemi, A,. (2015). intellectual capital approach to promote sustainable competitive advantage in the public library in Khuzestan. Research on Information Scienc & Public Libraries, 20(3), 495-512. (in persian)
Pablos. p, o. d. (2003). Intellectual capital reporting in Spain: a compararative view. Intellectual capital, 4(1), 61-81.
Picard G. (1989), Media Economics. Concepts and Issues. California: Thousand Oaks, Sage Publications.
Salavatian, S., Mousavian, S., & Irandost, M. (2017). Proposing a Knowledge Management Model for IRIB Organization. Strategic Management Thought, 11(2), 149-184. (in persian)
Salehi Sedghiani, J., Akhavan Kharazian, M., Ahmadi Taheri, M., & Hatami, A. (2014). Investigating the Impact of Organizational Intellectual Capital on Knowledge Productivity in Media Organizations (Case Study: Deputy of Virtual Media of Radio and Television Organization. Journal of Business Management. 6(4), 100-108. (in persian)
Sharifi, M., Abbaspour, A. & Mehrgan, M. (2013). Identification and ranking of measurement indices of intellectual capital in the higher education system using the analytical hierarchy process. Quarterly of Educational Measurement, 3(4), 133-170. (in persian)
Shahsavari, A., Yamani, M., Abolghasemi, M. (2014). University intellectual capital management: case study of Sharif University of Technology. Iranian Journal of Engineering Education, 15(60), 91-116. (in persian)
Shojaei, A., Beygi, T., & Nazaripour, M. (2010). Identifying Interactions among the Components of Intellectual Capital by Using Structural Equation Modeling Technique in the Iranian Banking Industry, Productivity management, 4 (2), 19-48. (in persian)
Soltani, T., Salavatian, S., Labafi, S. (2020). Designing a Gamified Model to Improve Collaborative Culture among Media Staff in the Knowledge Sharing Process: A Case Study of the TV Employees of the Islamic Republic of Iran. Organizational Culture Management, 18(3), 457-483. (in persian)